polityka jakości

zadzwoń
  • 58 771 41 93

Firma SZTOPKANEL przyjęła jako naczelny cel spełnienie wymagań i oczekiwań swoich klientów w zakresie wykonywanych regeneracji szyn, rozjazdów i skrzyżowań torów metodą napawania ręcznego elektrodą otuloną lub półatomatycznie drutem proszkowym.

Realizacja tego celu następuje przez:
  • ciągłe i systematyczne podnoszenie kwalifikacji pracowników,
  • zapobieganie wykonywaniu usług niespełniających wymagań przez ciągły proces uwzględniania wymagań klienta,
  • zaopatrywanie się w materiały u dostawców spełniających wymagania jakościowe,
  • ciągłe doskonalenie procesu technologicznego,
  • zastosowanie nowoczesnych technik pomiarowych i kontrolnych,
  • terminową realizację zleceń,
  • motywowanie personelu do działań projakościowych,
  • planowanie i dokumentowanie działań jakościowych,
  • dążenie do minimalizacji wadliwości wykonywanych prac,
  • dążenie do obniżania kosztów wykonywanej usługi przez wprowadzanie działań umożliwiających wczesne wykrywanie i usuwanie wszelkich błędów.
Utrzymywanie i doskonalenie jakości wykonywanych usług jest obowiązkiem zarówno kierownictwa jak i pracowników. Dla realizacji celów Polityki Jakości wdrożyliśmy System Jakości zgodny z wymaganiami normy PN-EN ISO 9001:2001.