polityka jakości
zadzwoń
- 58 771 41 93
Firma SZTOPKANEL przyjęła jako naczelny cel spełnienie wymagań i oczekiwań swoich klientów w zakresie wykonywanych regeneracji szyn, rozjazdów i skrzyżowań torów metodą napawania ręcznego elektrodą otuloną lub półatomatycznie drutem proszkowym.
Realizacja tego celu następuje przez:
- ciągłe i systematyczne podnoszenie kwalifikacji pracowników,
- zapobieganie wykonywaniu usług niespełniających wymagań przez ciągły proces uwzględniania wymagań klienta,
- zaopatrywanie się w materiały u dostawców spełniających wymagania jakościowe,
- ciągłe doskonalenie procesu technologicznego,
- zastosowanie nowoczesnych technik pomiarowych i kontrolnych,
- terminową realizację zleceń,
- motywowanie personelu do działań projakościowych,
- planowanie i dokumentowanie działań jakościowych,
- dążenie do minimalizacji wadliwości wykonywanych prac,
- dążenie do obniżania kosztów wykonywanej usługi przez wprowadzanie działań umożliwiających wczesne wykrywanie i usuwanie wszelkich błędów.
Utrzymywanie i doskonalenie jakości wykonywanych usług jest obowiązkiem zarówno kierownictwa jak i pracowników. Dla realizacji celów Polityki Jakości wdrożyliśmy System Jakości zgodny z wymaganiami normy PN-EN ISO 9001:2001.